Hurriyet Spor

Bumerang - Yazarkafe

Gördüğüm en kaliteli tohum tedarik sitesi

 Bir bitki dostu olarak birkaç yıldır hobi olarak çiçekli bitki yetiştiriyorum. Özellikle eğlenceli olduğu için tohumdan yetiştirmeyi seviyorum. Evinizi kokusu ve görselliği ile güzelleştirecek sitemizde de bahsettiğimiz çiçeklerin tohumlarını internetten temin etme yoluna gidiyorum. Türkiye'de az bulunan ve seralarda satılmayan bu bitki türlerinin tohumlarını ancak internet sitelerinden satın alabiliyorsunuz.





Malumunuz internette çok sayıda fide ve tohum satan site var. Daha önce bir çok siteden alışveriş yapmış bir insan olarak özellikle tohum konusunda gerçekten işini hakkıyla yapan tek firma bana göre Tohum Dünyası adlı internet sitesi. Sitede satılan tohumların doğru şart ve ortamda talimatlara uygun olarak ekildiğinde çimlenme oranları neredeyse yüzde yüz diyebiliriz. Tohumlar kilitli poşetlerde ekim talimatlarıyla birlikte özenle hazırlanıp Aras kargo ile birlikte en uygun fiyatla gönderiliyor. Bu yüzden gözünüz arkada kalmıyor. En güzel yönlerinden bir tanesi de ürün çeşitliliğinin yanında verilen destek. Bir sorun yaşadığınızda mail veya telefonla iletişime geçtiğinizde işletme sahibi Mustafa Onur Gülerci Bey yakından ilgilenip sorunun çözülmesine yardımcı oluyor. Çimlenmeyen bir tohum olursa ki bu ihtimal çok düşük, size çimlenen taze tohum tedarikinde bulunuyor. İsterseniz ürünü iade etme imkanı da sunuyor.

Tohumlarda canlı varlıklardır ve bunlarında bir yaşam süresi vardır. Bunun için ticareti yapılan tohumların bayatlayıp canlılıklarını yitirmeden alıcıya ulaştırılması gerekiyor. Ürünü bekletmemek ve doğru ve güvenilir tedarikçilerle çalışmak çok önem arz ediyor. Bence bunu en iyi layıkıyla yapan kişilerden bir tanesi Mustafa Onur Bey'in sahip olduğu Tohum Dünyası adlı internet sitesidir. Kendisi çok dürüst, güvenilir ve yardımsever bir insan. İnternette tohum satışı yapan çok sayıda firma var. Bazı kişiler ve firmalar aldıkları tohumları satmakta geciktikleri için bayat ürün satabiliyor bu da tohumun çimlenmesini(yeşermesini) engelliyor. Hatta önceleri en ünlü bitki satış sitesinin birinden tohum siparişi yapıyordum %80 bayat tohum çıkıyordu. Bir gün kendileriyle iletişime geçtim ve durumu anlattım. Hatalarını kabul edip bunların yerine bana puan tanımlayacaklarını söylediler. Bende puanları kullanarak tohum yerine kendilerinden fide satın aldım ve bir daha tohum ısmarlamadım. İnternette araştırırken aradığım tohumu N11'de buldum Tohum Dünyası ismi altında. Aldığım tohumlar sorunsuz çimlendi. Yıllardır tohum yetiştiren  ve uzman bir insan olarak yeşermeyen tohumları anlayabiliyorum. En ünlü yapı marketlerde bile pahalı fiyatlara aldığım tohumların bazılarının çimlenmediğini fark ettim. Ürünlerin son kullanma tarihi de geçmediği halde. Bu sitelerin ve firmaların adlarını etik olmadığı için burada yazmak istemiyorum. Şu an güvendiğim ve sürekli alışveriş yaptığım tek firma Tohum Dünyası'dır. Hemen hemen aradığınız her tohumu bu sitede bulabiliyorsunuz. Üzerinde oynanmış yanıltıcı resimler vs. bulunmuyor. Alınan ürünler uygun fiyatlı ve kaliteli oluyor. Uygun ortamda yetiştirdiğinizde çok olumlu sonuç alıyorsunuz. Sizin de bir balkonunuz veya bahçeniz varsa ve bitki yetiştirmeyi seviyorsanız Tohum Dünyası'nı ziyaret etmenizi öneriyorum. Buradaki geleneksel ve taze tohumlardan sipariş verebilirsiniz. Tohumdan bitki yetiştirmeyi seven dostlarıma tavsiye edebileceğim güzel bir sitedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder